MENU

08 października 2017

Nr 86/10/2017: Torebki listonoszki dla najmłodszych dam



Każda dama musi mieć torebkę-listonoszkę. Taka torebka nadaje się na wiele okazji:

- wizyta u koleżanki,
- spacer z rodzicami,
- wyjście do przedszkola,
- niedzielny wypad z dziadkami.

A na dodatek, wzbudzi zachwyt i lekką zazdrość u koleżanek, gdyż jest unikatowa - tylko trzy sztuki.
 
Wymiar:  22,5 x 17 cm; głębokie na 4 cm; długość paska parcianego w kolorze chabrowym:  78 cm.
Torebeczki są nieprzemakalne. Zapinane na zamek magnetyczny. 

W środku mocna tkanina dżinsowa - niebieska z czarnymi plamkami.

Klapka torebki w kolorze błękitu ozdobiona filcową broszką w kształcie bławatka.



Te trzy torebki listonoszki są do kupienia w sklepie KLIK, cena 50 zł

6 komentarzy:

  1. Śliczne torebeczki :)
    Czy Ty wiesz, że za Twoją sprawą, przekonałam się do tego materiału wierzchniego? Czasem tak mam, że na początku coś mi zgrzyta, a później to coś kocham miłością wielką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pozostaje mi tylko się cieszyć. Planuję od kilku lat uszyć sobie spodnie nieprzemakalne na rower i... pewnie znów latem powiem jejku Hihi
    Dziękuję Violuś

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne i kolorowe, aż zatęskniłam za szkołą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki są prześliczne!!!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te listonoszki. Kiedyś bardzo lubiłam ten rodzaj torebek, ale kiedy okradziono mnie w sklepie(łatwo się było do niej dostać), przestałam takie kupować, teraz musi być zamek.......Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela