MENU

20 sierpnia 2017

Nr 67/08/2017: Torba listonoszka w muzycznym stylu



Uwielbiam takie małe dodatki jak nutki, klucze wiolinowe, pięciolinie, itp. Podczas szycia można nucić do woli. Miała powstać torba-listonoszka, która pomieści format A4 w pionie i w poziomie. Między wierszami usłyszałam, że to na zeszyty z nutami. 
Niezawodny, ciemnoniebieski jeans połączyłam w tym przypadku z piękną, głęboką czerwienią. To kolor satynowej podszewki, we wzory zbliżone do kaligrafii chińskiej.



Sama jestem bardzo zadowolona z tego połączenia. Przestębnowałam jeans czerwoną nitką.

Klapka torby ozdobiona tkaniną w biało-szare wąskie paski imitujące pięciolinię. Na niej, w formie aplikacji z tkaniny,  naszyłam czerwone nutki i klucz wiolinowy.
W środku jest jeszcze dosyć spora kieszeń.
Wielkość torby ok. 34x34 cm,  głębokość na ok. 6 cm.
Jak dla mnie to olbrzymia torba.


7 komentarzy:

  1. Elu, jak idealnie uszyta. Nutki urocze. Jak ci poszło na jarmarku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, jarmark super, ja zadowolona opiszę wkrótce, bo wrażeń ogrom

      Usuń
  2. Świetna torba i to połączenie kolorów rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny ślicznie wam dziękuję, jestem tak zarobiona, że tylko wpadam na wasze blogi; oglądam; już nawet nie mam siły pisać komentarzy. Bogu dzięki w telefonie jest opcja mówienia więc już odpada pisanie literek he he he leniwa się zrobiłam prawda??buziaczki idę spać, bo rano trzeba wstać do pracy zawodowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów rewelacyjne i cały pomysł na nutkową torbę ekstra :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela