MENU

05 sierpnia 2017

Nr 63/08/2017: Pudełko na czekoladki z przesłaniem

Dostałam zlecenie: wykonanie kartki dla osoby odchodzącej na emeryturę. Pomyślałam, że kartka to takie nudne he he więc namówiłam na pudełko z czekoladkami.
Do wykonania mojego niecnego planu potrzebowałam zdjęcia emerytki oraz kilku danych, np. co lubi.
Uzyskałam informację na temat autka, którym jeździ, jak wygląda miejsce, w którym pracuje.
Zawód: kasjerka.
Miejsce pracy: SM Bursztyn
Samochód: Fiat Panda niebieski
I tak oto powstało pudełko z przesłaniem.
Bursztyny nawiązują do miejsca pracy.
Jak para młoda odjeżdża na miesiąc miodowy, za autem słychać pobrzękiwanie przyczepionych puszek. Gdy kasjerka odjeżdża na emeryturę, za autem słychać postukiwania liczydła haha
Drogowskaz wskazuje chyba odpowiedni kierunek jazdy.
Bazą był papier z mapą. Spod pudełka ma wszelkie hasła do zrealizowania podczas emerytury.
Oprócz pudełka i czekoladek jest też dodatek w formie listu-wiersza z podpisami koleżanek i kolegów. Wiersz mojej twórczości, jednak nie pokażę go.

Jak się skończą czekoladki, do pudelka można schować zdjęcia z pracy, byłej pracy. Lub zdjęcia z wojaży na emeryturze.





13 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko!!! Genialna kompozycja! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł - z przesłaniem i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu! Rewelacja!! na pewno prezent wywołał uśmiech:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie pudełeczko, fantastyczny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana tym pudełkiem jest cudowne.Świetny pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny pomysł. Jesteś bardzo kreatywna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł wspaniały! Takiej oryginalnej pamiątki wszyscy pozazdroszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł!!!!! i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaaardzo Wam dziękuję
    bardzo, to wzmacnia w tym co robię, chociaż kilka błędów popełniłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalny pomysł Elu, że o wykonaniu nie wspomnę. Jesteś niesamowita. Pani będzie zachwycona, jestem tego pewna. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! takie personalizowane kartki uwielbiam, nie ma możliwości, żeby się nie spodobały

    OdpowiedzUsuń
  12. Klientka odebrała pudełeczko, była zachwycona; powiedziała mi, że wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. ja to wiem, nie umiem robić pięknych zdjęć. Teraz muszę czekać jaka będzie reakcja osoby obdarowanej. trzymajcie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent super! Pomysł genialny. Takie prezenty które są tak przemyślane, dobrane i szczególne dla osoby obdarowanej są najlepszą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela