MENU

03 lipca 2015

Poszewki na poduszki - Fanty dla Kubusia cz. 9


Żeby nie było, że ja nic nie przygotowałam na festyn dla Kuby.
Oprócz ptaszków, są poszewki na poduszki.
Nie zdążyłam zrobić wszystkim zdjęcie, nieważne.


Mata dla niemowlaka, niewielka 51 x 51 cm, np. na trawę w sadzie:




Beżowo kremowa i w środku jak wykończona: 








Z niebieskimi pasami:




Zielona ze wstążką:




Brązowa z ozdobną taśmą pasmanteryjną:



Była jeszcze żółto-niebieska.
Oprócz poduszek uszyłam torby na zakupy, ale tylko  jedna poszła na festyn. Pokażę kiedyś.

Z fantów to chyba wszystko. I tak zebraliśmy tego dosyć sporo. Dziękuję również tym dziewczynom, które od razu wysyłały do Natalki.
A Natalka, mam nadzieję, powie nam - jak poszła sprzedaż.



Pozdrawiam 
Elżbieta A.





4 komentarze:

  1. Śliczne te poszewki, perfekcyjnie wykonczone i bardzo gustownie, masz dar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiema rękami podpisuję się pod komentarzem Marysi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, by wszystko się drogo sprzedało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności!! Na pewno wszystko się sprzeda :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela