MENU

31 lipca 2015

Drewniano-jutowy anioł

 

Nie wiem, czy ja z kosmosu jakiegoś czasem nie jestem.
Wiecie co, takie mam głupie wrażenie, że tylko ja, tak często wpisy dodaję  na bloga.
U Was takie przemyślane, dopracowane, pełne pasji.

U mnie pełen spontan, szaleństwo totalne.
A miałam się skupić, przyłożyć.
Dać Wam czas na obejrzenie, przeczytanie.

I co guzik z pętelką.



Ale to mój pamiętnik robótkowy i cóż poradzę, że tyle się dzieje, a ja chcę te chwile zapamiętać, odtworzyć sobie potem.

Ech - wybaczcie proszę.

Dziś kolejny prezent jaki dostałam.
Zdjęcia już zdążyły się zakurzyć.

Beatka P. - podarowała mi cudnego anioła. 
Powiedziała, że ja docenię jego urok i pracę autora (autor nieznany).

Wykonany z juty lub czegoś podobnego z dodatkiem drewna.
Prosty i surowy w formie, a jaki piękny. 
Jedyną ozdobą są białe koronkowe wstążki.






Wylądował na ścianie, nad moim łóżkiem, tuż obok mojej haftowanej Elci. 
Niech mnie strzeże.







Pozdrawiam 
Elżbieta A.

24 komentarze:

  1. Elu jest wolność tak mniemam, więc nie ma ograniczeń, anioł uroczy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dusiu kochana, niby wolność, niby mój blog,a ja mam poczucie totalnego szaleństwa u mnie. No cóż, zmieniać się nie będę .... Przytulaski

      Usuń
  2. Elu, nie zmieniaj się!! byłoby Ci źle! Ja czasem żałuję, że nie wpadam i nie wklejem to co już mogę, bo potem robi się poślizg:)) Aniołek śliczny, mam podobną Matkę Bożą:) mnie podobają się jeszcze jego brzozowe skrzydełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, skrzydełka są mega, cały jest przepiękny

      Usuń
  3. eee tam, pisz ile wlezie, jak chcesz i jak ci to wygodnie, to twój blog i bez żadnych wyrzutów :)

    anioł mnie urzekł, właśnie tą prostotą i naturalnością, chyba spróbuję coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha masz rację siostrzyczko, a Ty rób róbz, wiem, że będzie cudny

      Usuń
  4. Piękny anioł do Ciebie przyfrunął :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty po prostu tworzysz na potęgę i tyle! Anioł uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no tak wychodzi, wracam z pracy ogarniam domowe obowiązki i tworzę, synowie dorośli i mamy już tyle nie potrzebują. Samo życie

      Usuń
  6. Anioł cudny, właśnie taki bez zbędnych zdobień :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł cudowny, prosty i ciepły. Co do wpisów to zgadzam się z Tobą - to jest Twoje miejsce i skoro jest pamiętnikiem, to najlepiej wszystkie chwile zapisywać na bieżąco :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowy aniołek :) Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł przepiękny w swej prostocie! Połączenie juty z drewnem dało niesamowity efekt,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny anioł.
    A co do liczby postów, to niech ich jest jak najwięcej! Widać, że dużo się u Ciebie dzieje.
    Poza tym mobilizujesz innych do działania ( na przykład mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę mobilizuję haha Dziękuję, żeby tylko potem mi się nie oberwało, że za dużo tworzycie przeze mnie

      Usuń
  11. Tak to już jest, moje posty też były szybkie i konkretne, teraz staram się, żeby były ciekawsze, ale chyba z różnym skutkiem. Nie ma potrzeby zmian na siłę, każdy robi jak czuje. Mnie się tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko moja droga, dziękuję, masz rację jak nasze miejsce to nasze zasady - a wpada kto chce.

      Usuń
  12. Elcia rewelacja. A anioł... Uwielbiam takie proste właśnie , tajemnicze, i jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Ale cudo! Uroczy jest ten anioł !!! I już mam chęć spróbować zrobić choć trochę podobnego...
    Dzięki za inspirację! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela