MENU

09 grudnia 2017

Nr 98/12/2017: Metryczka z aniołem grającym na fleciku


Na wstępie dziękuję za Wasze wejścia, przemiłe komentarze.
U mnie wciąż chorobowo, stąd mało robótek.
Pokazuję prace, które jakoś tu jeszcze nie zostały przedstawione.

Dziś pokazowa metryczka w formie obrazka, 

wykonana haftem krzyżykowym.

Wzór "Anioł z flecikiem" z "Igłą malowane",
zeszyt 1/6, luty 2014.
Oczywiście wzór zmodyfikowany, jak to u mnie.
Aureola wyhaftowana złotą muliną, zarys skrzydła srebrną.
I kontury, które wykonałam czarną muliną, aby wyostrzyć całość.
Biała ramka, szkło antyrefleks.



Wysokość i szerokość  z ramką:   32 x 23 cm.

7 komentarzy:

  1. Prześliczna metryczka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu śliczny aniołek. Kiedyś (dawno temu) też coś tam próbowałam krzyżykiem porobić dlatego wiem ile pracy trzeba w to włożyć. Podziwiam za cierpliwość i dokładność :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik :) Zdrówka życzę, nie daj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny hafcik. W oprawie pięknie się prezentuje. Zdrowia Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznya. A ja wciąż szukam czegoś dla mojego maleństwa.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela