MENU

23 kwietnia 2017

Nr 37/04/2017: Tekstylna gra planszowa na bis


Tyle mam zaległości w pokazywaniu prac, ale nie spieszę się, bo to mój pamiętnik, moja kronika. I zdaję sobie sprawę, że coraz mniej osób tu zagląda, bo ja odpuściłam zaglądanie do innych, a raczej komentowanie. A to działa w obie strony. Mam małe usprawiedliwienie. Ostatni miesiąc w pracy zawodowej to był istny maraton. Odczułam to psychicznie i fizycznie. Po prostu się starzeję i nadgodziny odbijają się na mojej kondycji. 
Ale nie o tym miało być.


Dziś tekstylna gra planszowa wykonana na zamówienie. Znów pies i kość, bo szarości  wciąż są modne.
I tym razem musicie wybaczyć, ale będzie mnóstwo zdjęć z historyjką w tle.



Nieważne ile masz lat, każdy z nas zagrał w tę grę chociaż raz. Za moich czasów to był niezły przerywnik w czasie lekcji. ha ha  I wciąż chętnie wracamy do niej. Więc zaczynamy runda pierwsza.

 

 

 

 

 
Buuuuuu remis

 

 

  

 


Okey, jestem druga :((

Cała plansza o wym. 30x30 cm wykonana jest z tkaniny. Wierzch z kwadratami z miękkiej, ale mocnej tkaniny obiciowej Neo, tył z bawełny. Tak samo jak woreczek na akcesoria.
Głowa psa i kość wykonane w filcu, szyte maszynowo, haftowane ręcznie.
Jest to całkowicie mój pomysł, moje szablony, tylko wzorowałam się na grze "kółko i krzyżyk". Kolejne dwie gry będą dla dziewczynek.
Całość jest zapakowana do pudełka ozdobionego główną postacią gry.


12 komentarzy:

  1. Swietne, naprawde super Elus! Jestes zdolna co powtarzam co chwile :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wymyśliłaś sposób wykonania tej gry. Bardzo mi się podoba!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, wspaniała gra na prezent. Pieski, kości- sama z chęcią bym pograła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!!! Wykon i pomysł I klasa Eluś!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest naprawdę genialny pomysł, ogromnie mi się podoba :) Pudełko na grę też pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie mam w planach podobną planszę, ale będzie tradycyjne kółko i krzyżyk:)
    podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałe pomysły i nie wahasz się ich używać. Brawo Ty. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ileż to razy grało się w kółko i krzyżyk, nawet na niektórych lekcjach czy wykładach :) Wersja z pieskami i kostkami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł i przecudne wykonanie! Wykorzystywałam już tę grę do książeczek sensorycznych, jest ponadczasowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna gra! I taka ładniutka:) Brawo Kochana! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szyłam twistera. Takiego 2 x 1,5 m :D Ale Twoja wersja bardziej dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela