MENU

16 grudnia 2014

Mikołajkowe podarunki

Jeśli w grudniu - to chyba Mikołaj....


Moja droga Jola z bloga "Pani Niteczka" przysłała mi resztki tkanin. 
Mam nadzieję, że po nowym roku uda się uszyć kilka jaśków do szpitali.



Na blogu:  Home on the Hill
w konkursie "Jakie jest twoje wnętrzarskie marzenie"
wygrałam bon na kwotę 50 zł  na zakupy w sklepie 
HOUSE SHOP.

Wybrałam sobie kubeczki "2 go" oraz ściereczki kuchenne Tinek Home.

Nagrody już się zagościły w moim mieszkanku.




A dzisiaj dotarły do mnie przepiękne, delikatne, miedziane kolczyki.

Ostatnio nie mogłam nosić żadnych, od razu mnie uczulały.

Okazało się, że te miedziane to strzał w 10.

Kolczyki to mistrzowska praca Arkadiusza Lenarta z bloga  Ciemne złoto

Jak je zobaczyłam - wiedziałam, że muszę je mieć.



Jeśli jeszcze nie oglądaliście biżuterii Arka to serdecznie Was namawiam  do odwiedzenia jego bloga.

A tu ja i moje kolczyki





5 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty wygrałaś i sobie sprawiłaś. Bardzo lubie biżuterię miedzianą - przepiekne kolczyki.
    Obejrzałam biużetrię Arka - cudeńka tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki i tkaniny na jaski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki w dechę. Fajny pomysł ale jak zapobiec śniedzeniu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałe prezenciki, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty Elu:) Kolczyki bardzo mnie zaciekawiły, przyznać muszę, że nie miałam dotąd do czynienia z miedzią. A Twoje są cudne.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela