MENU

23 kwietnia 2014

Poświąteczne podziękowania dla Was

Aby podziękować wszystkim za życzenia w formie kartek, sms-ów, e-maili, i życzeń na FB musiałabym pisać i pisać.
Mimo mojego wyłączenia się z bytu internetowego - nie zapomnieliście o mnie.
Nawet nie wiecie ilu wzruszeń dostarczyły mi Wasze kartki i  nie tylko. 
Dostałam również wielkanocne prezenty. Zajączek był obfity.
Ale Wasza pamięć jest bezcenna.

Nie będę już pisać, ilość fotek powie Wam wszystko.


dziękuję
























Docierają też do mnie fanty od Was
na czerwcowy festyn. 
Pokażę w następnym poście co  już mamy.





3 komentarze:

  1. Pozdrawiam i niech nic Ci nie zakłóca delektowania się wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Elu, że przypomniałaś o festynie, postaram się coś przygotować w przyszłym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela