MENU

14 stycznia 2018

Kartka na I Komunię Świętą


Powoli haftuję, kleję, ale to tempo żółwia hihi
Teraz jeszcze rwa kulszowa mnie dopadła,
ból okropny. 
Mój kręgosłup woła o pomoc, 
a tu trzeba cierpliwie czekać na rezonans.
Dobra nie marudzę :)
Kartka haftowana, wzór zmodyfikowany, 
kolorki moje, koraliki na wianku 
również sama wymyśliłam. 

A baza gotowa, 
tylko owal wycięłam (jeszcze ręcznie).


Taka skromna była wcześniej.
Dodałam trochę złota i białe półperełki.
Mogłam taką zostawić ech...
Napisu nie zrobiłam, 
zawsze można wkleić tekturkę.



8 komentarzy:

  1. Elu, przepiękna kartka! Ściskam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, a ja nie lubię robić haftów na Komunię ech bardzo nie lubię, to chyba przez przesyt z przed kilku lat :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu zrobiłam na próbę: haft na komunie, hafty na chrzest. Jako zabawę potraktowałam, ale ile się namordowałam na twarzyczką tej dziewczynki.. ech i tak nie wyszła dobrze

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu
      bardzo cieszę się, Że wpadłaś do mnie w odwiedziny i że moja komunijna Karteczka spodobała się

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela