MENU

09 listopada 2017

Nr 94/11/2017: Urodzinowe kartki dla bliźniaków


Bawiłam się przy ich zrobieniu wyśmienicie. Po prostu przestałam się spinać, myśleć, czy się spodobają. Otworzyłam się i z każdą chwilką wpadałam na dodatkowy pomysł. Hehe być może przesadziłam, ale te przestrzenne karteczki nawet mi się spodobały, a to zdarza się nieczęsto.
Bazą jest papier z kolekcji 2016 - firmy "Piątek trzynastego" - Nad brzegiem morza 02 - w szare dechy z jednej strony. 

Potem dochodzi karton ozdobny Len kremowy 20 z "Galerii Papieru". 
Wykrojnik: Spellbinders LABELS EIGHT. Folder do embossingu.

I znów ten sam wykrojnik, tylko papier z kolekcji 2016 - firmy "Piątek trzynastego" -Witaj na świecie 02 - w pastelowe marokańskie wzory.






Tekturki: 
- okrągła - z napisem urodzinowym od firmy "SnipArt
- napis "To będzie piękny dzień" - firmy "Simply Crafting
Tekturki naklejone są na papier woshpapa w kolorze beżowym i szarym. Wcześniej go pomoczyłam, pogięłam, aby nabrał struktury skóry.


Do tego bordowe różyczki z zapasów domowych.

Sznurek konopny do kwiatów. A biały sznurek bawełniany oplata jeden element z wykrojnika.
Warstwy naklejane na kostki dystansowe i piankę.




W środku wklejony kartonik na życzenia w kolorze kremowym ozdobiony wycinanką z dziurkacza brzegowego.

Koperty kremowe, przewiązane beżowym sznurkiem sizalowym. Tag z iminiem osoby obdarowanej wykoanny z papieru eko.  Posiada oczko kaletnicze.


9 komentarzy:

  1. Piękne kartki, bardzo fajnie skomponowane i żadnej przesady tu nie ma - super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kompleciki! Super wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kartki to mają prawdziwą wartość. A nie to badziewie z Chin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana poszalałaś:) Ale efekt powala, przecudne karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Wykonane po mistrzowsku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że obie kartki toczka w toczkę takie same, a jednak nie. :) Bardzo ładne, eleganckie, z pewnością spodobają się jubilatom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne!!!!I dopracowane pod każdym względem no i stworzone z sercem :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela