MENU

25 września 2017

Nr 81/09/2017: Rajskie ptaki i jeans


Przysiadły na naturalnym lnie. On w kolorze delikatnego beżu, one w odcieniu pastelowego błękitu. 

Czekały cierpliwie na swoją kolej. Czekały także na akcent kolorystyczny, mocniejszy niż one, aby bardziej było je widać.

I tak w moje ręce wpadł jeans, a raczej wpadły stare spodnie jeansowe. Te trio musiało się udać. Nie było innej opcji.

Taki upcykling kocham bardzo, a klientka była zadowolona.
Torba wielka, ja za nią znikam he he: 46 cm szerokości, 41 cm wysokości, uchwyty długie, na sezon zimowy, do grubych kurtek. 
Na wierzchu kieszonka zamykana na zamek. Ozdobiona broszką z jeansu, juty i koralików.

Torba z zamkiem od góry, schowanym głębiej. Wewnętrzna tkanina to bawełna w kolorze niebiesko-fioletowego marmurku w koła. 

 Upcyklingowa torba na życzenie Klientki, z jej starych spodni.


16 komentarzy:

  1. Widać, że szyła ją profesjonalistka. ja ciągle się żywię nadzieją, że pewnego dnia też taką uszyję, ale ciągle na przeszkodzie stoi wszywanie zamków, takie jakieś dziwne mi wychodzą. U ciebie wyszło świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hanuszko zaglądaj na moje kursy i porady - jestem pewna, że dasz radę
      pięknie dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  2. Torba super! Bardzo lubię takie połączenie beżów z niebieskościami, to się zawsze sprawdza :)
    Fajne masz wzorki na tej nowej maszynie, u mnie nie ma takiej krateczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko to jeden taki fajny wzorek , reszta zwykła proste i zygzaki
      dzięki, też lubię te połączenie kolorystyczne

      Usuń
  3. Świetna! Połączenie tkanin i kolorów idealne, no i bajeczne uszycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. violka nie zawstydzaj jeszcze nie umiem wszystkiego
      buzialki i dziękuję

      Usuń
  4. Och, jakie piękne połączenie - torba jest po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szycie toreb, torebek itp. opanowałaś Elu do perfekcji. Pomysł i wykonanie super, bardzo mi się podoba połączenie tkanin. Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Wanduś dziękuję, wkraczam za chwilkę w nowe rejony - skóra

      Usuń
  6. torba jest rewelacyjna! świetnie to wszystko wymyśliłaś, skomponowałaś i uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela