MENU

04 września 2017

Nr 73/09/2017: Torba miejska na zakupy z koralikami


Jak prawie wszystkie torby, które szyję, tak też i ta, jest dwustronna, czyli można ją nosić stroną zewnętrzną lub wewnętrzną. Kolory to piękny, ciemny odcień niebieskiego, morski oraz kolor turkusowy w grochy. 



Wielkość torby: wys. 40 cm, szer. 31 cm, głęboka na 5-6 cm.
Kieszonka to wzór "arabia", która daje mały akcent kolorystyczny. Aby jeszcze bardziej podkręcić ten wzór, to zapięcie kieszonki zrobiłam w formie wiązanej, czyli oczka kaletnicze, przez nie przepleciony żółty sznurek, zakończony kolorowymi, drewnianymi koralikami.  



Osobą zamawiającą była moja koleżanka. Torba była dla jej siostry.  Znam Beacię i wiem, że kocha wszelakie torby. Hi hi czułam, że ta torba też się jej spodoba. A ponieważ właśnie obchodziła urodziny, miałam ułatwione zadanie, co dać na prezent. Szybko uszyłam drugą torbę. Ochów i achów przy wspólnej kawie nie było końca. A ja cieszę się, że siostry będą miały coś ode mnie i to jednakowego. Mimo lat, nie będzie kłótni o pożyczanie hehe.
 

Dwustronne torby można śmiało zamawiać, pisząc na maila lub messengera. Podajcie swój ulubiony kolor. Koszt to tylko 35 zł. A dodatkowe ozdoby, lub zamykanie na zamek wycenię osobno. 

10 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie i praktycznie. No i świetny pomysł z dwiema torbami dla sióstr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna! Super kolory, super kieszeń ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest cudowna:)
    A te piękne, proste szwy - gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza torba, a kieszonka jak wisienka na torcie dopełnia całość:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, praktyczna, pomysłowa. Super torba i wykonanie perfekt. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba, Kochana, jak zawsze świetny projekt, fajnie dobrane materiały i to profesjonalne wykonanie:) Podziwiam i buziaki ślę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest rewelacyjna!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela