MENU

21 lipca 2017

Nr 59/07/52017: Rozwiązanie konkursu licznikowego


 

Ale mnie zaskoczyłyście. Oczywiście pozytywnie. Cieszę się, że torba przypadła Wam do gustu.
I od razu mówię, że pod tajemniczą literką M jest Magda znana Wam z bloga "Myśli krzyżykiem pisane".   Mieszka w gorącej Hiszpanii i tak dopisała do scrina:
"Przepraszam, ale u nas gorąco i nie mogę spać."
Magda wybaczam hi hi
Torbę z dodatkami wyślę w poniedziałek.
 
Dziękuję również Paulinie, która była druga.


I Agacie, byłaś trzecia.


Może jakieś małe niespodzianki dla Was...
Proszę wyślijcie swoje adresy na wiadomy mail. 

Musimy bawić się częściej. Prawda?

3 komentarze:

  1. Ale fajnie :) Gratuluję Magdzie i Paulinie, które nie mogą spać ;) Ja za to wcześnie wstaję ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yupi, radość mam!!
    Elu, ale to prawda. Nie śpię do2-3 w nocy. Na szczęście nad ranem mogę to nadrobić. Wtedy trochę chłodniej, tak ok 30 st.
    Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co? To już po zawodach, zaspałam? Straszne!!! Ale trudno, będzie następny raz. Gratki dla snajperów.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela