MENU

23 maja 2017

Nr 45/05/2017: Majowe dopieszczanie

 

Cześć czołem blogowe koleżanki i...koledzy???
Dziś moje majowe dopieszczanie w zabawie egoistycznej.

Tak, ciężko pracuję po 8-10 godzin w pracy zawodowej, patrząc się na ekran monitora i kreśląc różne tam  znaki elektryczne. Robiąc oferty, kosztorysy i czort wie co tam jeszcze. Praca jak każda, są plusy i minusy. Ważne, że jeszcze jest, choć czuję, że nie na długo.

Powrót do domku, zakupy, obiad, ogarnięcie chaty i.. kolejne godziny przede mną.
Siadam przy maszynie lub przy tamborku i "tłukę" dalej.

Weekendy wolne? ha ha chciałabym. Jak się ma firmę i nie ma jeszcze wyrobionej marki, to niestety trzeba harować i cieszyć się każdym klientem. Stąd też różnorodność prac, ale właśnie to jest fajne, bo myślę, że robiąc np. tylko torby, szybko miałabym już dosyć. Za nudno byłoby. O tak, za nudno.

Jednak ostatnia niedziela była naprawdę wolna. Nawet się odpicowałam w sukienkę, szpilki i wyruszyłam na spotkanie z dziewczynami. Beata miała urodziny, więc wyprawiłyśmy je u Basi. Wcześniej spacer po okolicy. Potem obiad, tort i piwko bezalkoholowe. Noooo poszalałyśmy.
Ale najważniejsze, że zresetowałam gonitwę myśli. wyciszyłam się, pośmiałam, nabrałam inspiracji i sił.

Mało na blogu ostatnio moich prac, a to dlatego, że naraz ich robię kilka. Nie chcę pokazywać etapów, bo to można zauważyć na FB. Tu chcę pokazywać już efekty końcowe.

Aaa - założyłam Instagrama - mało mam zajęć he he to dorzuciłam kolejne. A co tam.

Czy Wy pamiętacie o egoistycznej zabawie? Czy Wy pamiętacie o sobie?





4 komentarze:

  1. Potrzebna taka odskocznia :)
    Wczoraj też sobie zrobiłam wieczór egoistyczny :) Wybrałam się sama na zakupy i do kfc :)
    Szaleństwo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie dogadzam często, lubię o siebie zadbać, fryzjer, jakieś kosmetyki. Weekend z przyjaciółkami w górach, opalanko, grill, ognicho.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale, że udało Ci się trochę odpocząć Eluś! ale pocieszę Cię - jak marka wyrobiona, też trzeba na swoim zapiiii.... na okrągło :) buziak!!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela