MENU

30 marca 2017

Nr 31/03/2017: Teraz Ja! Kobieta! - mój marzec


Marzec nie był miesiącem dopieszczającym mnie, raczej odwrotnie, a końcówka, po prostu dała po kościach. Byłam u fryzjera, ale fotki brak. Jak widzicie nie zawsze udaje nam się spełnić marzenie o egoizmie.

Jednak coś tam się działo, bo np. jak co miesiąc spotkanie w kole haftu i nauka, tym razem arabeski, czyli koronki rumuńskiej. Mam nadzieję, że kiedyś czas pozwoli mi do niej usiąść. A ci,  co chcą sprawdzić i spróbować swoich sił w tej technice, odsyłam na stronę: Manualni.pl - znajdzieci pod tym linkiem kurs z postawy arabeski - robienie sznureczka.
Fotek nie zabraknie, bo zadbałam o duszę i zmysły.
Wystawa malarstwa wrocławianina Kazimierza Jasińskiego-Szeli w Klubie Muzyki i Literatury przy pl. Kościuszki we Wrocławiu. Wystawa czynna do 18 kwietnia. Wstęp wolny.
jakość zdjęć - na tyle, na ile pozwoliły warunki
A wystawa zorganizowana z okazji 80-tych urodzin artysty.
Górny: Poniedziałek we Frampolu,  85x45 cm (Frampol - miejsce urodzenia malarza)

Na Targowej,  50x40 cm



Roztoczańska chałupa, 50x40 cm




Strona malarza: http://www.jasinski.szela.artwroc.com

W egoistycznej zabawie ubywa Was, ale rozumiem to doskonale, no cóż samo życie, jednak wciąż będę Was namawiać, nawet z opóźnieniem.

8 komentarzy:

  1. Ladne obrazy, takie bardzo swojskie, lekko sie je odbiera..szkoda ze mam daleko..kocham sztuke a moim malarzem byl i bezsprzecznie pozostanie Fragonard Jean Honore.Jego obrazy sa pelne swietla, a ja nazywam je widne,swietliste.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieee, no to ja musze dołączyć. tylko nie wiem jak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronki rumuńskiej jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jeszcze nie wykruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazy, faktycznie takie "swojskie".
    Ja na początku jeszcze się łudziłam, że dołączę do zabawy... ale z miesiąca na miesiąc jest chyba coraz gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazy :-) Dużo siły życzę i przesyłam moc pozytywnej energii Elu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet trochę przyjemności cieszy :).

    Fajna wystawa. Spodobał mi się obraz z chatą :).

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela