MENU

22 marca 2017

Nr 29/03/2017: Misiu Fizzi Moon na karteczkach 2D


Ćwiczę, uczę się, walczę z niedoskonałościami.
Pruję, wymazuję, klnę i brnę dalej.
Czasem się nie mogę doczekać spotkań ze znajomymi, a innym razem zaszywam się w mój kokon, czyli pracownia, skupienie i praca.
Znacie to same, prawda?
Powstała karteczka przy pomocy osoby zdolniejszej ode mnie, która podpowiada wiele.
To zapraszamy na małą imprezkę do Tosi.





A podobną karteczkę na 4-te urodziny możecie kupić na: http://bit.do/kartka-4-latka, w której środek słonecznika wykonałam ze zmielonej prawdziwej kawy.





Kochani moi blogowicze, pewnie zniknę na jakiś czas. Skupiam się na jarmarku lipcowym. Wiele rzeczy tworzę, ale nie chcę ich pokazywać przed jarmarkiem. Pewnie pomyślicie sobie idiotka, czego się boi.
I najważniejsze: jeśli ktoś ma ochotę na jakąś rzecz w sklepie niech się śpieszy. Sklep będzie działał tylko do sierpnia. A o cenę zawsze możemy się potargować. Chociaż chyba ceny to mam za niskie ot co.
Do końca marca na niektóre produkty promocje nawet 50%.
Zapraszam: http://bit.do/promocje-u-ELAU

8 komentarzy:

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela