MENU

08 marca 2017

Nr 25/03/2017: W stylu glamour haftowana pamiatka slubna

Tym razem haft mojej siostry. Ponieważ zabrakło jej sztywnej kanwy 14-stki, postanowiła wyhaftować pamiątkę ślubną na kanwie rzadszej, miękkiej w kolorze szary beż.
Potem ja dostałam zadanie oprawy.
Każdy haft moczę w wodzie z płynem w temp. ok 90  st. C. Potem płukanie, krochmalenie, podsuszanie i prasowanie.
Kolejny etap naprasowanie, wzmocnienie, usztywnienie fizeliną. Chroni to również przed  uszkodzeniem nitek po lewej stronie.
Dobór oprawy w stylu glamour i tadam. Passe-partout wyszło na zdjęciach w odcieniu żółci, ale to przekłamanie, jest w kolorze ecri.




Całość dosyć spora. Wewnętrzny wymiar ramy 30x40 cm.


14 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka :)
    Zdolne siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, a w oprawie prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka! Cudny haft! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten haft. Cudownie dobrałaś oprawę! Pamiątka na lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez piekna! Bardzo podobaja mi sie takoe pamiatki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały haft i ślicznie oprawiony! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający haft!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna oprawa! Haft zyskał na elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft i wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft, a oprawa pięknie dobrana. Będzie wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny motyw,pełen delikatności i elegancji,podziwiam wykonanie ♥
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela