MENU

02 września 2014

Okładka na zeszyt w barwach natury

Pewnie już czytałyście, a jeśli nie, to informacja jest TUTAJ, że viola złapała u mnie licznik na cyferce  50000.

Nagroda  jest już u niej od dawna: kwiatowy igielnik - chaber (ten post), bobinki na wstążki, przydasie wstążeczkowe, serwetki do decoupage oraz okładka na zeszyt (z zeszytem haha).


Dziś pokażę okładkę na zeszyt w barwach natury. Bo użyłam do jej uszycia materiałów w kolorach beżu, szarości i naturalny sznurek jutowy.



Ale po kolei. Hafcik nie mój, żeby nie było, dostałam kiedyś resztki kanw i tam się znajdował. Leżał i czekał. I masz babo placek, jak znalazł na okładkę.



 Ściegiem łańcuszkowych dohaftowałam napis "pomysły violi".


Haft naszyłam na bawełnianą tkaninę w kolorze kawy z mlekiem. 



Ze sznurka uplotłam warkocz i z niego zrobiłam zakładkę.



Okładka posiada podszewkę, której niewidać na zdjęciach.



Tylna strona okładki oznaczona jest moim logo, wykonanym metodą transferu.




Dziękuję wam za uwagę i poświęcony czas, 
Wasza Ela

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty wykonałaś dla Violi, zwyciężczyni musi być przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, świetny miałaś pomysł na okładkę i do tego piękne wykonanie, po prostu cudo.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna okładka! Bardzo lubię takie robotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudniasty jest notes a okładka wspaniała a najbardziej się w tym liczy, że zrobiony specjalnie dla mnie. Juz wzorki bransoletek koralikowych zostały wpisane w notesik :) Eluś wspaniały prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo i super to zrobiłaś , a barwy natury są zawsze aktualne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj zgadłaś Minia, tylko jak każdej z nas, czasu brakuje na ich realizację. Ale myślę, że kiedyś tam, na chmurce Bóg da mi spokojnie porobótkować hi hi

      Usuń
  7. Świetna, pomysłowa okładka - bardzo lubię takie naturalne kolory. Ale chyba najbardziej podoba mi się transferowe logo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Viola zapełni taki zeszyt po brzegi - samymi dobrymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela